ОНОВЛЕНО ПОРЯДОК ВЕДЕННЯ РЕЄСТРУ

ОНОВЛЕНО ПОРЯДОК ВЕДЕННЯ РЕЄСТРУ

Кабмін підготував зміни до Порядку ведення Реєстру неприбуткових установ та організацій, включення неприбуткових підприємств, установ та організацій до Реєстру та виключення з нього (постанова  від 13.07.16 N440).

Pміни покликані на приведення у відповідність зазначеного порядку до законодавчих змін. Головне:

– збільшено терміни з 10 до 30 днів для подання контролюючому органу реєстраційної заяви та копій документів у разі зміни організаційно-правової форми неприбуткової організації або внесення змін до її установчих документів, у тому числі установчих документів організації вищого рівня, на підставі яких вона діє;

– визначено, що новостворені організації, які подали в установленому порядку документи для внесення їх до неприбуткового реєстру під час або протягом 10 днів з дня державної реєстрації та які за результатами розгляду документів внесені до такого реєстру, для цілей оподаткування вважаються неприбутковими організаціями з дня їх державної реєстрації;

– передбачено, що неприбуткові організації, які діють на підставі установчих документів організації вищого рівня, подають разом із реєстраційною заявою за формою 1-РН засвідчену підписом керівника або представника такої організації та скріплену печаткою (за наявності) копію документа, що підтверджує включення до організації вищого рівня та надає право діяти на підставі установчих документів такої організації вищого рівня;

– уточнено один із способів подання реєстраційних документів, а саме державному реєстратору. Раніше такі документи подавалися як додаток до заяви про державну реєстрацію створення юридичної особи, тепер також у випадку змін до відомостей про юридичну особу;

– приведено у відповідність до ПК України норми щодо використання доходів (прибутків) неприбуткової організації;

– конкретизовано дати скасування ознаки неприбутковості під час виключення організації з Реєстру.