ЧИ МОЖНА ЗАЯВУ ЗА ФОРМОЮ 1-РН ПОДАТИ В ЕЛЕКТРОННОМУ ВИГЛЯДІ

ЧИ МОЖНА ЗАЯВУ ЗА ФОРМОЮ 1-РН ПОДАТИ В ЕЛЕКТРОННОМУ ВИГЛЯДІ

ЧИ МОЖНА ЗАЯВУ ЗА ФОРМОЮ 1-РН ПОДАТИ В ЕЛЕКТРОННОМУ ВИГЛЯДІ

ГУ ДФС у Тернопільській області нагадує, що відповідно до п. 6 Порядку ведення Реєстру неприбуткових установ та організацій, включення неприбуткових підприємств, установ та організацій до Реєстру та виключення з Реєстру, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13 липня 2016 року №440, реєстраційна заява може бути подана (надіслана) неприбутковою організацією засобами електронного зв’язку в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації електронного підпису підзвітних осіб у порядку, визначеному законодавством, якщо установчі документи оприлюднені на порталі електронних сервісів відповідно до Закону України від 15 травня 2003 року №755-IV «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань». Перша квитанція надсилається автору електронного документа (далі – автор) протягом двох годин з часу отримання електронного документа контролюючим органом, а якщо електронний документ надійшов після закінчення операційного дня або за 1 годину до його закінчення – протягом перших двох годин наступного операційного дня. Друга квитанція направляється платнику податків протягом 14 календарних днів з дня отримання контролюючим органом реєстраційної заяви за формою 1-РН та містить реквізити прийнятого контролюючим органом рішення або причини не прийняття реєстраційної заяви за формою 1-РН в контролюючому органі. Автор зобов’язаний вести архів надісланих до контролюючого органу файлів електронних документів із накладеним на них електронним цифровим підписом (далі – ЕЦП) автора та отриманих електронних документів з ЕЦП контролюючого органу, а також зберігати цей архів протягом строку, передбаченого законодавством для зберігання відповідних документів на паперових носіях